dissabte, 11 d’octubre del 2008

Paraules noves als prestatges

M'he comprat un diccionari. Em calia escriure-li una carta d'amor, una carta molt llarga, una carta per dir-li... Tot això que ja sabem i que hem dit, segurament, massa vegades.

Em calia escriure-li una carta i no volia reciclar les paraules, fer servir les mateixes de fa quinze anys, cinquanta amants, tres parelles, un enamorament profund, diversos estats d'estupidesa transitòria.

Volia paraules noves, per estrenar, paraules que pogués dir que dic per primera vegada.

M'he comprat un diccionari, doncs. Bilingüe. I m'he decidit a aprendre búlgar. Búlgar bàsic, no cal passar-se. Només per dir t'estimo, només per dir queda't, només per dir sóc feliç. Per dir-ho un altre cop, aquest cop per primera vegada.

1 comentari:

c. ha dit...

Escriure és reescriure. Tot i això: PPP.

Que no siga literatura només...Aprendràs també búlgar?